Sunday, October 23, 2011

Ανακατεμένα και σκόρπια...



Είμαι άρρωστη.. Από χτες τρέχει η μύτη μου, βήχω και κρυώνω. Και σήμερα κυκλοφορώ όλη μέρα κουκουλωμένη με την κουβερτούλα μου σαν τον Linus - τον ήρωα του Snoopy- και σέρνομαι από το κρεββάτι στον καναπέ και πίσω μπουκωμένη με Comtrex Cold, καραμέλες και σιρόπι για τον βήχα. Δεν ήταν αυτό το πλάνο μου για σήμερα, δεν χάρηκα ούτε τις εφημερίδες μου, ούτε το cupcake που έφαγα για πρωινό, ούτε το χουζούρι μου... Άλλωστε, το να καταναλώνεις τα χαρτομάντηλα με το κιλό και το να βήχεις σαν τρένο δεν βοηθάει στην χαλάρωση και το Zen, κατά κανέναν τρόπο...

Παρόλα αυτά, στο ενδιάμεσο έβαλα και ένα κατσικάκι στον φούρνο με πατάτες για βραδινό, που βγήκε μέτριο. Λογικό θα μου πείτε υπό τις συνθήκες που μαγειρεύτηκε, όμως δεν έφταιγε η έμπενυση μου αλλά το κρέας. Που ενώ ήταν βιολογικής εκτροφής και μου κόστισε μια μικρή περιουσία λες και ταξίδεψε business class για να έρθει στο ψυγείο μου από την στάνη στην οποία μεγάλωσε μεσ' τα μεταξωτά, δεν έλεγε και πολλά... Ήταν σκληρό και άνοστο και μας απογοήτευσε εντελώς... Δέκα φορές καλύτερο το ταπεινό χωριανό κατσικάκι που αγοράζω συνήθως από τον κύριο Τάκη, τον χασάπη της γειτονιάς μας, και το οποίο είναι πάντα λουκούμι και κοστίζει τα μισά χρήματα... Δηλαδή δεν ξέρω και ακριβώς, να μην σας λέω και χαζά, αλλά είμαι σίγουρη πως 17.5 ευρώ το κιλό που πλήρωσα το βιολογικό δεν θα κάνει με τίποτα.. (Και έχω και ενάμιση κιλό μοσχάρι που  κάνει 22 ευρώ το κιλό στην κατάψυξη. Τρέμω να σκεφτώ τι θα μου ζητήσει για να μπει στην κατσαρόλα. Να την γεμίσω με ροζέ σαμπάνια ίσως? Θα δούμε όταν έρθει η ώρα...)

Και μέσα σε όλα αυτά τα εμπριμέ, ασχολούμαι από το πρωί και με μαλακίες και συμπεριφορές κακότροπων δεκάχρονων, λες και είμαστε πάλι στο δημοτικό... Και με εντυπωσιάζει ειλικρινά πως ορισμένοι άνθρωποι, μέσα στον χαμό της εποχής και των ημερών και μέσα σε όλα τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν και αντιμετωπίζουμε, έχουν καιρό και όρεξη για παραξηγήσεις και για ανοησίες... Εγώ δεν έχω, πραγματικά.. Ούτε χρόνο, ούτε διάθεση. Και ένας λόγος για τον οποίο έχω αρχίσει να ξεσκαρτάρω διαδικτυακούς αλλά και πραγματικούς γνωστούς, είναι γιατί σκοπεύω να μην σπαταλήσω από εδώ και στο εξής ούτε ένα λεπτό με ανθρώπους που δεν με γεμίζουν αληθινά. Που δεν κάνουν τα μάτια μου και την ψυχή μου να χαμογελούν, που δεν μοιραζόμαστε κοινά ενδιαφέροντα και κοινές κοσμοθεωρίες, που δεν με ιντριγκάρει το μυαλό τους και που δεν τους αγαπώ/ συμπαθώ/ εκτιμώ αρκετά ώστε να παραβλέπω αυτά που με ενοχλούν ή μας χωρίζουν... Δηλαδή, από το να πάω για καφέ και να ακούσω μια ακόμα φορά προβλήματα και θέματα που μου φαίνονται απολύτως βαρετά και αδιάφορα προτιμώ να καθίσω στο σπίτι μου και να κοιτάζω τον τέλεια βαμμένο τυρκουάζ μου τοίχο. Τόσο απλά και ξεκάθαρα. 

Και νομίζω πως, αν θέλετε την γνώμη μου, η κρίση θα φέρει τέτοιου είδους αλλαγές στις ζωές μας .. Θα επικεντρωθούμε αναγκαστικά στα πράγματα και τους ανθρώπους που θέλουμε, αντέχουμε και αγαπάμε πραγματικά.. Και όλα τα άλλα, και όλοι οι άλλοι, θα εξαφανιστούν από το σύμπαν μας, γιατί το κάθε μόριο δύναμης και ενέργειας που θα μπορούμε να εξοικονομίσουμε θα μας είναι απαραίτητο και πολύτιμο για να συνεχίσουμε να επιβιώνουμε αυτής της απίστευτα κουραστικής καθημερινότητας που καλούμαστε να ζήσουμε... Είναι η εποχή που θα ενισχυθούν οι πραγματικοί δεσμοί-  είτε είναι οικογενειακοί, είτε είναι φιλικοί, είτε είναι επαγγελματικοί, είτε είναι συναισθηματικοί-  και θα διαλυθούν όλοι οι υπόλοιποι... Θυμηθείτε το... Καληνύχτα, καλημέρα και φιλιά.. Από μακριά για να μην σας κολλήσω... 

Υ.Γ. Η φωτογραφία είναι άσχετη με το θέμα εκ πρώτης όψεως, εντελώς σχετική όμως για μένα.... Και το τραγουδάκι αρχαίο αλλά αγαπημένο γιατί μου φέρνει στο μυαλό κάθε φορά που το ακούω κάποιον που αγαπώ πάρα πολύ..
Λένα Πλάτωνος και Σαμποτάζ... Το 1981 που κυκλοφόρησε αυτό το υπέροχο άλμπουμ τελείωνα μόλις το σχολείο... Go figure... 



7 comments:

crispy said...

'' Δηλαδή, από το να πάω για καφέ και να ακούσω μια ακόμα φορά προβλήματα και θέματα που μου φαίνονται απολύτως βαρετά και αδιάφορα προτιμώ να καθίσω στο σπίτι μου και να κοιτάζω τον τέλεια βαμμένο τυρκουάζ μου τοίχο. Τόσο απλά και ξεκάθαρα. '' Συμφωνώ Α-ΠΌ-ΛΥ-ΤΑ! Κι όχι μόνο συμφωνώ αλλά κι επαυξάνω!!
Γι'αυτό μου αρέσει να σας διαβάζω γιατί τα λέτε πάντα σταράτα και ξεκάθαρα!
Καλό βράδυ & καλή εβδομάδα από αύριο! :-)

Hellen A said...

Παιδι μου ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΠΟΧΗ ΓΙΑ ΚΑΤΣΙΚΑΚΙ εχει μονο ζυγουρια ..εγω εχω τραπεζει την Τεταρτη και εχω παραγγειλει εδω και δεκα μερες ΚΑΙ ΑΝ θα εχω κατι της προκοπης..

κατα τα αλλα πιστευω κι εγω πως η κριση θα ξεκαθαρισει πολλα πραγματα , θα βγαλει στην επιφανεια νευρωσεις και διαταραχες και θα μεγαλωσει τις υπαρχουσες αλλα συν τοις αλλοις θα μας φερει και πιο κοντα ..

εκει που νιωθουμε καλα!!

φιλια πολλα και καλη βδομαδα!:)))

(να σε προσεχεις):)

orfia said...

Ολοι κανουμε λαθη στη ζωη μας, ολοι καποια στιγμη εχουμε εμπιστευτει προσωπα που τελικα κατεληξαν .."προσωπεια", ολοι εχουμε καταναλωσει φαια ουσια να 'φροντιζουμε" ανθωπους απιστευτα εαυτουληδες, μιζερους, εγωιστες και το κυριωτερο διπλοπροσωπους! Ερχεται ομως καποια στιγμη που ολα βγαινουν στο φως και η ψυχουλα μας λεει..'δεν θελω αλλο" και εχει αυτο το δικαιωμα.
και ερχεται και ο καιρος που οι πραξεις του αλλου σε δικαιωνουν απιστευτα για την αποφαση που πηρες να μην τον θες πλεον στη ζωη σου!!!Παυεις λοιπον να κανεις "υποστηριξη" σε ανθρωπους που κλαιγονται μονιμως σαν την"χηρα στο κρεβατι" που ελεγε και η γιαγια μου, που δεν βλεπουν παρα μονο τον εαυτον τους και ποσο πολυ υποφερουν οι ιδιοι, χωρις να ρωτουν ποτε τι κανεις εσυ...!!!Σιχαινεσαι, κανεις εμετο και μετα γυριζεις την πλατη! Εχουμε τοσα προβληματα στη ζωη μας που νομιζω οτι ειναι πολυτελεια φριχτη να ασχολεισαι με τελειωμενους!!!!
Σορρυ Ευακι για το σεντονι...Σε φιλω και να προσεχεις το κρυωματακι!!
Φιλια πολλα και καλημερες!

Multi psi said...

KLEISE PORTES ORMHTIKA!!!!!! gia pollous logous!

1. gia na min mpenoun oi anepithimitoi......
2.gia na kratas mesa aytous pou pragmatika agapas kai aksizoun...
3.gia na spas ta moutra ayton pou se tsantizoun kai pligonoun.........
4.giati o aeras fernei mesa polla skoupidia.....
5.Genikos "mpazei" kai esy pali kryomeni eisai!!!!........

Hugs and kisses........asprins and lemon tea!!!!

wintersea said...

Οι εκπτώσεις τελείωσαν φίλη... και οι αβαρίες... και οι κάθε είδους συμβάσεις... Δεν έχουμε πλέον την πολυτέλεια, τη διάθεση (για να μη σου πω δεν έχουμε την ανάγκη - γιατί αυτή δεν την είχαμε ποτέ) να συναναστρεφόμαστε με ανθρώπους που δεν μιλάνε στο μέσα μας :))

Άντε, γίνε καλά όμως.......

Φιλιά!

elekat said...

Α μη συζητάς...
Εγώ σε κάποιους δεν σηκώνω ούτε το τηλέφωνο!
Βαριέμαι, πως το λένε, βαριέμαι να ξοδέψω την ώρα μου για να τους μιλήσω!

Οσο για το κατσικάκι, έτσι την έπαθα κι εγώ μέ ένα μοσχάρι πανάκριβο, €32 το κιλό! και ήταν μάπα!
Δεν έπαιρνα φιλετάκι καλύτερα...

So_Far said...

Καλημέρα sunshine και περαστικά. Η θέση μου για όσα γράφεις γνωστή, τα έχουμε πει. Πολλά φιλιά βρε -:))))