Thursday, July 21, 2011

Φεύγω...



Φεύγω... Κάνω λίστες, μαζεύω ρούχα και τρέχω για τις τελευταίες δουλειές. Και ενώ έχω τόσες, όλο κάπου καταφέρνω να ξεχνιέμαι και να χάνομαι με παρέες αγαπημένες.. Σε δύο μέρες φορτώνω το αυτοκίνητο, φοράω το πλατύγυρο καπέλο μου και πάω κάπου που ξέρω πως μ' αγαπάνε πολύ. Αποδεδειγμένα. Και μετά πάλι πίσω, και μετά αλλού, και εδώ, και εκεί, και πάλι αλλού, και το καλοκαίρι είναι όλο δικό μου.. Και μαζί είναι και εκείνων με τους οποίους θέλω να το μοιραστώ.. 
Εκλεκτικές συγγένειες, φιλίες καρδιάς, σχέσεις που δοκιμάστηκαν αλύπητα την χρονιά που διανύουμε -και την προηγούμενη- αλλά άντεξαν, και μαζί γλυκιές αναμνήσεις από εκείνες που δεν τα κατάφεραν να επιβιώσουν... Όλες δικές μου, ακριβές και πολύτιμες η κάθε μια για τον δικό της λόγο και με τον δικό της τρόπο, όλες μαθήματα ζωής, νότες της μουσικής που θα ντύνει το video clip των διακοπών μου γραμμένο, σκηνοθετημένο και φωτισμένο μαγικά από μένα, σαν οδοιπορικό μέσα στις στιγμές που με σημάδεψαν. Με την καλή ή την κακή έννοια..

Κι άλλωστε, σημασία έχει πως τώρα πια είναι καλοκαίρι. Με τελειωμένες τις υποχρεώσεις, με παρμένες τις αποφάσεις, και κλεισμένους τους λογαριασμούς. Και με ώρα και διάθεση μόνο για τα όμορφα, τα αισιόδοξα και τα λαμπερά. Έτσι, το καλοκαίρι από εδώ και εμπρός θα έχει το χρώμα του ήλιου και της θάλασσας, την ελευθερία του αέρα που θα ανεμίζει τα μαλλιά μου, την γεύση από παγωμένο καρπούζι, βότκα, και φιλιά, τον χτύπο από την καρδιά μου που σκιρτάει στην αναμονή του κάθε καινούριου ξεκινήματος, την μυρωδιά από αντηλιακό και Angel, και τον απόηχο από τα γέλια μας και τις ατελείωτες συζητήσεις για τα πάντα.. 

Και εκεί, στο τέλος του ταξιδιού, στην ωραιότερη παραλία της καρδιάς μου, κάθε βουτιά και κάθε χάδι του ήλιου θα παίρνει μακριά μια έννοια.. Και θα επιστρέψω τον Σεπτέμβρη, όσο πιο αργά τόσο πιο καλά, έτοιμη για όλα τα καινούρια που περιμένω, που έχω ετοιμάσει και για τα οποία φέτος πάλεψα με περισσότερο πείσμα από ποτέ.. Μέχρι τότε έχω κερδίσει τις λιακάδες που ετοιμάζονται να με υποδεχτούν με την αξία μου. Και τις αγκαλιές που με περιμένουν, και τις χαλαρές μέρες του dolce far niente και τις ανέμελες νύχτες που όλα μπορούν να συμβούν γιατί .. έτσι είναι τα καλοκαίρια που αγαπάω... Τα καλοκαίρια που πεθύμησα και πάω να συναντήσω τρέχοντας, με την ψυχή μου να γελάει...
Φιλιά, να περάσετε υπέροχα και να γελάτε πολύ. Η ζωή είναι πολύ μικρή για να μη την απολαμβάνουμε με πάθος, ακόμα και στην κόψη του ξυραφιού. Ή μάλλον, κυρίως στην κόψη του ξυραφιού...

10 comments:

ΠΑΥΛΟΣ said...

Πάντα στην κόψη και με χαμόγελο να είναι όλα στην ζωή μας!!!

Ρίξε μια βουτιά και για μας μέχρι να πάρουμε την άδεια!!!

My blueprint said...

Να περάσεις τέλεια!! Καλά ταξίδια και όμορφες μέρες και νύχτες!
Δέσποινα

orfia said...

Με εβαλες πραγματικα στο μουντ...του φευγιου και του καλοκαιριου!!!!!!!Θα περασεις τελεια το ξερω!!!! και..τα καλυτερα ...ερχονται!!! Φιλια πολλα πολλα!!

Anonymous said...

Ante!!!!!!!!! Mas eskases fetos!
Z. sketo

viki vale said...

Fevis καλά να περάσεις! Μέχρι να ξαναποστάρεις πρέπει να κάτσω να διαβάσω όλα τα previous σου γιατί έχω χάσει επεισόδια !)

Anonymous said...

Εύχομαι να περάσεις ένα ονειρεμένο καλοκαίρι!!!

Μάρνι

Tali said...

ma σαμπως γυρισες και ποτε;;; τοσο καιρο φευγατη εισαιιιι!!φιλια πολλα και να περασεις υπεροχα πρωτη ξαπλωστρα ,παραλια!!!!χχχχχχχχχχχχχχχ

Anonymous said...

Μα είναι δυνατόν να επιχαίρετε στο FNL που εσείς θα κάνετε διακοπές όταν οι άλλοι θα έχουν γυρίσει, λες και οι μικρές διακοπές είναι κάποια τιμωρία που τους αξίζει και καλά να πάθουν; Λίγη ευγένεια πλιζ...

fevis said...

Ανώνυμος@ Απαντάω εκτάκτως σε σας μόνο επειδή αφήσατε το σχόλιο σας εδώ. Πόσο βαθιά κομπλεξικός άνθρωπος πρέπει να είστε για να σας φαίνεται αγενές το ότι χαίρομαι που θα πάω διακοπές τον Σεπτέμβρη όταν όλα θα είναι πιο ήσυχα, ειδικά όταν τον Αύγουστο που πάνε όλοι οι υπόλοιποι είμαι εδώ στην Αθήνα και βράζω στον καύσωνα?Αυτό δηλαδή είναι λιγότερη τιμωρία? Και γιατί αφού διαβάζετε το FnL δεν αφήνατε το σχόλιο εκεί? Μήπως γιατί θα έπρεπε να δώσετε και κάποια στοιχεία? Ουπς! Δν θέλετε ε? Είναι πολύ ευγενικό φαντάζομαι να μου την λέτε ανωνύμως ...
Φιλιά πάντως.. Είμαι σίγουρη πως περνάτε πολύ πιο δύσκολα από μένα, και όχι από οικονομικής άποψης...:)

Anonymous said...

Η αλήθεια είναι ότι μόνο από οικονομικής άποψης μου ρίχνετε. Αλλά δεν έχει σημασία. Ούτε ποιος είμαι και ποια είστε έχει σημασία. Μήπως σας ξέρω ή μήπως θα ψάξω να σας βρω; Ούτε για πλάκα δεν θα ήθελα να σας συναναστραφώ. Ξαναδιαβάστε τι γράψατε στο FNL και θα δείτε ότι είναι πολύ αφ' υψηλού και κακό.