Saturday, May 21, 2011

Εξελίξεις...




Και εκεί που η πνευμονία με είχε ρίξει σε - σχεδόν- απραξία, οι εξελίξεις στην ζωή μου είναι πάλι ραγδαίες... Μια πρόταση για δουλειά που δεν μπορούσα να αρνηθώ με τίποτα ήρθε έτσι ξαφνικά για να με ξεσηκώσει και να με βάλει πάλι σε πρόγραμμα και μάλιστα σφιχτό. Δεν παραπονιέμαι, σε μια εποχή που το να βρεις δουλειά είναι σχεδόν σαν να κερδίζεις το τζακ ποτ μου ήρθε σαν δώρο το ότι θα ασχοληθώ πάλι με το λατρεμένο νησάκι, έστω και αν θα χρειαστεί να περάσω από την άλλη πλευρά του εκδοτικού ποταμού.. Και έτσι, την Παρασκευή σαν μαθήτρια που επιστρέφει στο σχολείο, πήγα πρώτη μέρα στην δουλειά... Και παρόλο που μου φάνηκε κάπως παράξενο μια που έχω πολλά χρόνια να μπω στην διαδικασία του να πηγαίνω σε ένα γραφείο έστω και για μερικές μέρες την εβδομάδα, δεν σας κρύβω πως η ιδέα με γεμίζει ενθουσιασμό.. Καινούριοι συνεργάτες, άνθρωποι που ήξερα από παλιότερα και που με αγκάλιασαν με ζεστασιά, άλλο περιβάλον, άλλα σχέδια και άλλες ιδέες αλλά ο ίδιος δημιουργικός πυρετός, και τελικά όλα έρχονται όπως πρέπει όταν πρέπει, και αυτό είναι γεγονός αδιαμφισβήτητο... Και ελπίζω πραγματικά αυτή η δεύτερη συνάντηση μου με την ΙΜΑΚΟ να πάει καλά  και να κρατήσει...
Μαζί με όλα αυτά, η απόφαση μου να πάψω να σπαταλάω την ενέργεια και κομμάτια από τον εαυτό μου δεξιά και αριστερά παραμένει και έτσι μετά από μια ανακατάταξη ανθρώπων και σχέσεων νοιώθω πως οι ισορροπίες στην ζωή μου - και κυρίως μέσα μου- έχουν επιστρέψει εκεί που τις ήθελα... Και σκοπεύω να τις διατηρήσω έτσι, οπότε τον λίγο χρόνο που θα μου μένει πια σχεδιάζω να τον αφιερώνω στους ανθρώπους και τα πράγματα που έχει ανάγκη η ψυχή μου για να γεμίζει και να χαμογελά... Έτσι, το blogάκι αναγκαστικά θα μπει ξανά σε δεύτερη, για να μην σας πω σε τρίτη μοίρα... Δεν λέω αντίο, θα επανέρχομαι όταν θα έχω κέφι και χρόνο και πράγματα να πω... Και στο μεταξύ θα με βρίσκετε κάθε Τετάρτη στην εβδομαδιαία στήλη μου στο FnL Guide, κάθε μήνα στις σελίδες του Nitro, στο διαδικτυακό Thea , και στο Mykonos Life που θα κυκλοφορήσει στα τέλη Ιουνίου.. Ελπίζω πραγματικά να χαίρεστε για μένα και η θετική ενέργεια όσων από σας  με αγαπάτε να εξουδετερώσει την αρνητική εκείνων που ξέρω πως θα στραβώσουν με τα νέα μου... Φιλιά πολλά, να γελάμε όσο μπορούμε πιο πολύ και να περνάμε υπέροχα....  

Υ.Γ. Σας αφήνω προς το παρόν με φωτογραφία ανοιξιάτικη σαν τα κέφια μου και με τραγουδάκι υπέροχο του Vassilikos. Αυτό που είναι επίσης υπέροχο όμως είναι το video clip που σας προτίνω να το δείτε, θα σας φτιάξει την διάθεση με χίλια... ΧΧΧΧ


11 comments:

elekat said...

Τέλειαααα φίλη!
Εσύ έχεις τεράστια πείρα σ'αυτόν τον τομέα και είμαι σιγουρη ότι τα αποτελσματα θάναι τα καλύτερα!:))

Irene said...

Μα τι λέτε? More of Evi is perfect news! Στέλνω χρυσό fluffy συννεφάκι να συντροφεύει το νεο endeavor!

δεσποιναριον said...

Πολυ χαιρομαστε (μιλαω και για τους επομενους). Τι λενε. Μπρεηκ ε λεγκ! Καλη επιτυχια σε ολα! Ενδιαφεροντα πραγματα! Φιλια πολλα!

maria λεμονατη! said...

για τον κηπο απιστευτες δημιουργιες με φοβερη προσωπικοτητα
δεχονται και επιθυμιες!
http://homovegetalis.wordpress.com/

So_Far said...

Μπράβο μπράβο sunshine ! καλή αρχή και ακόμα καλύτερη συνέχεια ολόψυχες ευχές ! Enτός της εβδομάδας θα τα πούμε να συνεννοηθούμε να μου πεις τα ευχάριστα και από κοντά .

Multi Psi said...

Epitelous!! ontos, "more of Evi" einai teleia!! kai olo ayto sou paei ganti!!!
Sou eyxome kaloriziki, ola ta kala kai na skiseis!!
Tha se diavazo pyretodos, kai to ksereis!!!

Filia xxxxx (we will celebrate the news, accordingly!!)..........

My blueprint said...

Μπράβο Ευάκι. Εύχομαι όλα να πάνε καλά και να το χαρείς όσο πιο πολύ γίνεται. Να έχεις ένα υπέροχο καλοκαίρι!!!!

orfia said...

Καλοριζικη, καλοριζικη..και εμεις εδω..να σε ακολουθουμε και να σε διαβαζουμε παντα!!! Δεν θα μπορουσε να συμβει σε καλυτερη εποχη και συγκυρια Ευακι μου και ολοι οσοι σε αγαπαμε ξερουμε οτι θα επιτύχεις και παλι το ιδιο, οπως με οσα εχεις κανει μεχρι τωρα! Φιλια πολλα πολλα!

wintersea said...

Α, θαυμάσια... αυτή την πλευρά του ποταμού, εγώ την προτιμώ ως γνωστόν!!! Αλλά επειδή είσαι καλός άνθρωπος σ' έκανα παρέα κι όταν ήσουν στον ανταγωνισμό, κατάλαβες?

Τρελές επιτυχίες εύχομαι, ρε κορίτσι, όλα να πάνε σούπερ!!

Φιλιά πολλά :)))

katrine said...

Στο είπα και στο ξαναείπα Εύη μου πόσο χάρηκα!!! Η επιτυχία είναι σίγουρη και την έχεις, το γνωρίζουν και οι ίδιοι που σε κάλεσαν!!

Εμείς σε ακολουθούμε πια γνωρίζοντας το άστρο σου.

Φιλάκια μωρό μου, φιλάκια τυχερά:::)))

Δάφνη Χρονοπούλου/ Daphne Chronopoulou said...

Καλή επιτυχία σε ό.τι ξεκινάτε. & μακάρι οι δουλειές να μην εμποδίσουν να δείτε την ξαπλώστρα σας στην Ψαρρού (που είδα πιό πάνω).
Μόνο, το τραγούδι δεν είναι "του" V αλλά των Herman's Hermits, μεγάλο hit της δεκαετίας του 60. Όχι ότι έχει σημασία δηλαδή αλλά κρίμα είναι να συναντήσει κανείς τον Vassilikos & να τον χάσει γιά πάντα λέγοντάς του πως από όλα του αυτό προτιμά.